Τρίτη 14 Μαΐου 2019

 ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ

προσπάθησα πολύ να είμαι εγώ
μα ελα όμως που έχασα και μένα
χωρίς το πού και πώς να εξηγώ
άκου τα που στα έχω μαζεμένα

μου είχες πει πως σου άρεσα πολύ
γιατί είχα χιούμορ και εύκολη ατάκα
μα ύστερα όμως άλλαξες βιολί
και σοβαρέψου πιά μού είπες και ας' την πλάκα

μου είπες πως δεν σε νικάει το χρήμα
αφού  η αγάπη μας είναι χρυσάφι
μα τώρα λες κορόιδο ήσουν και θύμα
πού η ζωή σου μες στη φτώχεια πήγε στράφι

 μου έλεγες τον άντρα δεν τον κάνει
το γυμνασμένο σώμα και τα μπράτσα
τώρα στο Facebook  σε υγραίνει κάποιο αλάνι
 και με ξινίλα με  θυμάσαι σαν την στρατσα

ποιητή με είχες πει και τροβαδούρο
και ότι μαγεύεσαι όταν παίζουν οι κιθάρες
τώρα αγκαλιάζεις τον μαγκίτη με το πούρο
καί μερακλώνετε και ακούτε τις αμπάρες

λιώμα ξημέρωσα και απόψε μές στο αμάξι
που είχαμε κάνει την καμπίνα του φωλιά μας
και επειδή άλλο η πάρλα και άλλο η πράξη
και τούτο άσπρο πάτο γειά μας και άει καλιά μας
Α.Π.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου