Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

 αγαπάω αυτούς και αυτές που δεν με γουσταρουν γιατί θα έχουν το λόγο τους ....εγώ πρέπει να τον μάθω ....θα με βοηθήσει....

αγαπάω αυτές που δεν τους αρέσω..... γιατί αγαπάω  τις γυναίκες με το καλό γούστο....

αγαπάω αυτούς και αυτές που με λένε μίζερο και απαισιόδοξο γιατί πρέπει να εχουν χάσει στιγμές και χρόνο και να έχουν επικεντρωθεί σε μένα για να το δούνε .... γιατί έχουν δίκιο...

αγαπάω πολύ όμως τους ανθρώπους που με αγαπάνε.... γιατί πρέπει να έχουν δει εμένα τον καλύτερό μου εαυτό η ίσως αυτό που θα μπορούσα να ειμαι ....καιρός μου να το δω και εγώ....

αγαπάω τις γυναίκες που ρίσκαραν να είναι μαζί μου και τελικά χάσανε .....γιατί αγαπώ τους τζογαδόρους ....και ως γνωστόν ο παίζων χάνει και ο πίνων μεθάει....

σιχαίνομαι όμως αυτούς που με κρίνουν χωρίς καν να με ξέρουν έστω και λίγο.... χωρίς να νοιάζονται ποιες λέξεις χρησιμοποιούν στην κριτική τους.... γιατί εγώ στις λέξεις στις  που λέω βάζω την ψυχή μου ... και στις λέξεις που ακούω προσπαθώ να ακούσω την ψυχή των άλλων....και όταν αδιάφοροι για μένα τελείως , βαφτίζουν αγάπη και ενδιαφέρον την κριτική τους , τους σιχαίνομαι όσο δεν πάει...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου