Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

 Θα γνωρίζετε όλοι αυτά τα αστεία που κυκλοφορούν με το "είστε σίγουρα γιατρός? και κάτι τέτοια... Ε λοιπόν μου συνέβη σήμερα.. με παίρνει στο τηλέφωνο ένας κύριος και μου λέει "Γεια σας δεν ξέρω αν με θυμάστε Είμαι ο τάδε και θέλω να με βοηθήσετε με τα κληρονομικά.." εγώ λοιπόν επειδή έχω αρχίσει κάτι τέτοια παρόμοια θέματα ,το μυαλό μου πήγε σε κάποιο γραφείο που ασχολείται με τις υποθέσεις μου.. "Ναι πέστε μου "του λέω.". "θέλω να μου πείτε πώς θα βγάλω το- Τ - μου λέει για τη γονική παροχή". "Δεν έχω ιδέα του λέω.. "τα τοπογραφικά "μου είπε "θα χρειαστούν μπλα μπλα μπλα κάτι κινέζικα που δεν καταλάβαινα τίποτα..." Και πού να ξέρω εγώ "του λέω " πρώτη φορά ακούω τέτοια πράγματα "και μου λέει πολύ θυμωμένος το μαγικό .... ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ?.........

🤣🤣🤣 μετά καταλάβαμε ότι είχε κάνει λάθος στο τηλέφωνο και έψαχνε τον αντιδήμαρχο Κυψέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου