Σάββατο 27 Μαΐου 2023

ΘΟΡΥΒΟ

 ΘΟΡΥΒΟ


και εσείς που πήρατε το πλοίο απ' το λιμάνι σας 

και ταξιδέψατε τον κόσμο γύρω-γύρω

και εγώ που τίναξα την μέρα απ' τη σκέψη μου

και ετοιμάζομαι σιγά-σιγά να γείρω


και εσείς που στρώσατε τραπέζι για τους φίλους σας

και που χαράματα θα πάτε στο κρεβάτι

και εμέ που  λύθηκαν απόψε οι διαβόλοι μου

και δεν με αφήνουνε στιγμή να κλείσω μάτι 


να μη μιλάει σιωπή τρόπο να βρούμε

μιά λύση ο θόρυβος και ας κουφαθούμε

να μη μιλάει η σιωπή  πάση θυσία

 ξέρει την αφορμή και την αιτία


και εσείς που απόψε σαββατόβραδο χορεύετε

και εσείς που λιώνετε από αγάπη στο παγκάκι

και εγώ πού αναζητώ στους στίχους μου τη μούσα μου

που την αγάπησα από μικρό παιδάκι


να μη μιλάει η σιωπή με την αλήθεια της

γιατί η αλήθεια έχει κάτι που φοβίζει

μιλάμε ατέλειωτα το ψέμα να πιστέψουμε

ενώ ένας ίσκιος τα μαχαίρια του ακονίζει 


να μη μιλάει σιωπή τρόπο να βρούμε
μιά λύση ο θόρυβος και ας κουφαθούμε
να μη μιλάει η σιωπή πάση θυσία
ξέρει την αφορμή και την αιτία

Α.Π.












 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου