Σάββατο 10 Αυγούστου 2024

ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΒΑΖΟ ΜΟΥ

ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΒΑΖΟ ΜΟΥ


 Στο σπασμένο μου κινέζικο βάζο 

κάθε μέρα λουλούδια του βάζω

όνειρά σαν  μπουκέτα ανθισμένα

άλλη μία φορά γεννημένα


 Πεφταστέρι που σκορπά τρίμμα τρίμμα

άμμος που παρασέρνει το κύμα

τα κομμάτια του μες στην παλάμη μου

μοιάζουν  βότσαλα μπρος  στη θαλάμη μου


Στο ακριβό μου το βάζο ποτίζω

μια ζωή μαραμένη , μα ελπίζω

που ακόμα έχουν χρώμα τα άνθη της

θα έχει και άρωμα μέσα στα λάθη της


Το έχω νιώσει κομμάτι κομμάτι

ένας κλέφτης που μισεί την απάτη

μία στην έρημο άνυδρη όαση

μία Μεγάλη Βδομάδα  στην κόλαση


Στο κινέζικο βάζο μου πλύθηκα

σαν θεριό που από μέσα μου λύθηκα

στάλα στάλα στα τρίμματα κύλησα

και ένα ένα τα τραύματα φίλησα


 Το ακριβό μου το βάζο , πολύτιμο

 η ζωή μου δεν φτάνει για αντίτιμο

τι κι αν κάποτε έπεσε και έσπασε

τι κι αν πόσο αξίζει το ξέχασε 


Α.Π,



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου