Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΛΟΥΣΙΟΣ
ενα αλπουμ παλιο ξεφυλιζω
και σε στιγμες της ζωης μου γυριζω
ξαναβλεπω παλιες ιστοριες
σε ασπρομαυρες φωτογραφιες

 στο σχολειό προσευχη πρωινη
τα βιβλια σε μια σακα φθηνη
μια κοπανα που ονειρο μενει
αυριο θα'ρθουμε διαβασμενοι

πρωτη αδεια απο το στρατο
με λαχταρα το κοριτσι κοιτω
ο καιρος στην τσατσαρα βογγαει
μα οπως παντα κυλα και περναει

ψαρακλας πρωτη μερα δουλεια
στο κλουβι με τα αλλα πουλια
το Σαββάτο να'ρθεί περιμενω
τα καλα μου φοραω και βγαινω

επιχειρηση με χρεη γεματη
ξαγρυπνος να γυρνω στο κρεβατι
στο ταμειο δεκαρα δεν μπαινει
και ετουτος ο χρονος πως βγαινει

καθε απογευμα που σπιτι γυριζω
μια παλια μελωδια σφυριζω
γιατι εχω ολου του κοσμου τα πλουτη
και οσα εχω αναγκη στη ζηση ετουτη

δηλαδη.....
....εναν φιλο που μου λεει ''για χαρα''
ενα σκυλακι που μου κουνα την ουρα
μία μανα με μια ζακετα στο χερι
και ψωμι φρεσκο ζεστο στο πανερι
Α.Π.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου