Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

''ΜΕΙΝΕ''
μου λες''μεινε'' και οπως παντα εγω σε υπακουω
και ακινητος μενω στου δρομου την ακρη
κατι λες στην κυρια που εγω δεν ακουω
και εκεινη απ τα ματια της σκουπιζει ενα δακρυ

σας κοιταζω που φευγετε με γρηγορο βημα
και να μπαινετε βλεπω και οι δυο στ'αμαξι
σας κουνω την ουρα μου και προσμενω ενα σημα
στο αυτοκινητο να ερθω καποιος να με φωναξει

μα οι πορτες του κλεινουν και οι ροδες σπινιαρουν
και το αμαξι σε λιγο απ τα ματια το χανω
θα με ξέχασαν λεω μα θα ρθουν να με παρουν
με προστάξαν να μεινω και αυτο εγω θα κανω

εχει πεσει η νυχτα και το κρυο τρυπαει
και διψαω και τρεμω και  μοναχο φοβαμαι
θα γυρισει το ξερω και αυτο με κραταει
ξυπνιο πρεπει να μεινω  οταν 'ρθει μην κοιμαμαι

ξημερωνει η μερα και κανεις δεν εφανει
απ'το χαραμα ουρλιαζω μηπως καποιος μ'ακουσει
η μοναξια κι'αγωνια με εχουνε αποκανει
μα γιατι να θυμωσει? τι δεν ειχα υπακουσει?

να με βρει ξερω θα'ρθει κι'ας περασουνε χρονια
ξερω πως με αγαπαει και δεν με εχει ξεχασει
θα νικησω τη ζεστη θα νικησω τα χιονια
μεχρι να ερθει η ωρα παλι να μ'αγκαλιασει
Α.Π.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου