Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ...

Αν δεν ήταν ο κορονοιός...
θα περίμενα πώς και πώς όλη τη μέρα να τελειώσει η δουλειά
και να γυρίσω να κλειστώ σπίτι μακριά από όλους σας
Αν δεν ήταν ο κορονοϊός...
πιθανόν να μην σου σήκωνα το τηλέφωνο 
γιατί είμαι ο τύπος που βαριέται να μιλάει στο τηλέφωνο
Αν δεν ήταν ο κορονοϊός...
θα είχα κλειστές τις καρτέλες συνομιλίας στο Facebook
για να μην με ενοχλήσει κανείς σας
Αν δεν ήταν ο κορονοϊός...
θα ήμουν ακόμη ενοχλημένος από τις αγκαλιές των συγγενών
που ήρθαν να με δουν πριν  κάτι μερες
Αν δεν ηταν ο κορονοιος...
θα ήμουν ακόμα θυμωμένος μαζί σου
και θα ευχόμουν να μη σε ξαναδώ ποτέ ξανά
Αν δεν ηταν ο κορονοιος...
 ίσως ακόμη να μην είχα καταλάβει
 πόσο άδεια έχω αφήσει την αγκαλιά μου
Α.Π.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου