Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

το ήξερα !!! ήξερα τι θα γίνει όταν θα έρθει ο κορονοϊός στην Κεφαλονιά....ήξερα πως κατευθείαν θα διαβάσω σχόλια για τον εγκληματία που τόλμησε να κολλήσει κορονοϊό...και που είχε το θράσος να γυρίσει σπίτι του και από πού ??? από το εξωτερικο .... άκου !!!.....ήξερα πως και οι δικές μου πρώτες σκέψεις αυτές θα ήταν ...όμως με συγχωρώ για αυτό...γιατί είναι ανθρώπινο ...δεν θα με συγχωρέσω όμως για τις δεύτερες μου σκέψεις μου αν δεν είναι ''ανθρώπινες''... Ευτυχώς για μένα είναι αυτές που θα ήθελα να είναι χωρίς να ντρέπομαι μετά που της έκανα...εύχομαι περαστικά στον άνθρωπο και στην οικογένεια του δύναμη...Εύχομαι σε όλους εμάς να είμαστε ακόμα πιο προσεκτικοί...Εύχομαι σε αυτούς που είναι επιφορτισμένοι με την διαχείριση αυτής της κρίσης να παίρνουν τις καλύτερες αποφάσεις...και τέλος εύχομαι να παραμείνω άνθρωπος και να παραμένουν άνθρωποι και οι γύρω μου και οι συμπολίτες μου..όπως είπε ένας φίλος μου στα δύσκολα φαίνεται η ανθρωπιά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου