Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2021

ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ

 ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ

-Θα μου πεις τι έχεις ? Τον ρωτάει .

 -Τίποτα της λέει , ενώ έδειχνε με όλο του το είναι  ότι ήθελε απεγνωσμένα να της πει ...

Εκείνη επέμεινε .... Μα πώς να της έλεγε χωρίς να την πληγώσει , δεν έβρισκε τον τρόπο...

-Να ...μου είπανε κάτι για σένα και στεναχωρήθηκα τόσο πολύ ... όμως δεν θέλω να σου πω ούτε ποιος μου το είπε , ούτε τι μου είπε... - Θέλω να ξέρεις ότι νιώθω πολύ άσχημα που άφησα να μου μιλάνε για σένα έτσι , όμως πολύ φοβάμαι ότι ήθελα να επιβεβαιώσω κάτι που ήδη  ένιωθα...

-Θα μου πεις  ! του φώναξε θυμωμένα ... -Δεν έχεις το δικαίωμα να μη μου πεις ...

-Άκου  ! της λέει... δεν με πλήγωσε μόνο αυτό που έμαθα  .Δεν έχω το δικαίωμα να σε κρίνω , ούτε να σου πω τι θα κάνεις στην προσωπική σου ζωή , όμως με πειράζει που το έμαθα..... και για να το μάθω σημαίνει ότι οι άνθρωποι  που εμπιστεύτηκες δεν το άξιζαν , σε πρόδωσαν , σε έδειξαν σαν τρόπαιο στους φίλους τους... και όταν σε βλέπω μαζί τους δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ ...

-Ποιοι είναι ? φώναξε με πανικό στην φωνή της ... -Τι σου είπαν ?

-Μα δεν καταλαβαίνεις ότι οι ασταθείς άνθρωποι  όπως εσύ και όπως οι φίλοι σου δεν κρατάνε μυστικά ? Σκέψου λοιπόν ποια μυστικά μοιράζεσαι μαζί τους και θα καταλάβεις τι μου είπαν .της είπε και σηκώθηκε...

 Ηξερε ότι δεν θα θυμώσει με εκείνους μα θα θυμώσει μαζί του ... 

-Δηλαδή να υποθέσω ότι τώρα πια δεν με αγαπάς ? δεν είμαι πιά φίλη σου ? τον ρώτησε...

-Θα σε αγαπώ για πάντα όμως δεν μου αρέσεις πια ...δεν μου αρέσει αυτό που γίνεσαι ... και αν με μισώ για κάτι είναι που δεν έχω τον τρόπο να σου δείξω το τέλος της διαδρομής που έχεις πάρει ...

Όταν θα έρθει εκείνη η στιγμή και χρειαστείς έναν άνθρωπο που να εμπιστεύεσαι απλά φώναξε με.... με κάποιο τρόπο θα είμαι εκεί ...

Αντίο και να προσέχεις...

Α.Π.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου