Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

ΜΟΥΣΑ ΜΟΥ

 

ΜΟΥΣΑ ΜΟΥ

Και κάθε βήμα που κάνω και απομακρύνομαι από εκείνη , με φέρνει πιο κοντά σε σένα ,  παλιά μου ,  αγέραστη ,  αγαπημένη μου μούσα ....

Και όσο σε πλησιάζω βλέπω που έχεις πάρει τη μορφή εκείνης ,  βλέπω σε σένα τα μακριά μαύρα μαλλιά της , βλέπω αυτό το λάγνο βλέμμα της  ....

Όμως εσύ είσαι καθαρή ,  το δέρμα σου δεν έχει λεκέδες από βρώμικα χάδια ,  από ψεύτικα φιλιά , από μολυσμένο  , φθηνό ιδρώτα ...

Μου ανοίγεις την αγκαλιά σου να μπω , χωρίς να έχεις ούτε μία μικρή αμφιβολία αν χωράω εκεί ...

Και οι ντελάληδες του κόσμου δεν θα μάθουν ποτέ τα μυστικά σου , γιατί διαλέγεις με ποιους θα μοιραστείς την ψυχή σου ,  διαλέγεις με ποιους θα μοιραστείς το κορμί σου ...

Και θεωρείς μεγάλη τύχη που είμαι φίλος σου ,  και με αφήνεις που και που να σου λέω με την σιωπή μου πως σε αγαπάω κρυφά , χωρίς να μου θυμώνεις ...

Α.Π.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου