Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024

ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ


ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ

είδα ένα όνειρο χθες βράδυ που με ξύπνησε

ήμουνα σπίτι λέει μόνος και είχε ζέστη

ήρθε ένας στίχος που δεν έγραψα και μου  έγνεψε

μου είπε η μούσα σου σε ψάχνει , τράβα  βρες τη


του είπα την σκότωσα μία νύχτα που την σκέφτηκα

και στο τετράδιο μου έκρυψα το πτώμα

και στου Οδυσσέα το κατάρτι ότι δέθηκα

για να μη μάθει πως την αγαπάω ακόμα


μα  είχε ακούσει ότι η μούσα μου είναι μιά χαρά

ότι την είδαν  σε μιά άνοιξη να ανθίζει

πως την συνάντησαν του είπαν μιά φορά

μέσα στους στίχους μου μονάχη να γυρίζει


με ένα μολύβι πως μουτζούρωνε τα λάθη μου

και το όνομά της να το αλλάζει γράμμα γράμμα

και να ξεπλένει με αγάπη όλα τα πάθη μου

λες και με αγάπησε και εκείνη ένα πράμα


Α.Π






























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου