Κυριακή 30 Ιουνίου 2024

ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΣ

 

ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΣ

Το πρόβλημα μου είναι ο άνθρωπος.

Ο άνθρωπος είναι  που θα  κάψει το  δάσος μου.

Που θα γεμίσει με απόβλητα τη θάλασσα μου.

Που θα σκοτώσει το αγαπημένο μου σκυλάκι με φόλα.

Που θα με δείρει επειδή είμαι διαφορετικός.

Που θα μου πάρει χρησιμοποιώντας τις τράπεζες, το σπίτι που μου άφησε ο πατέρας μου.

Που θα στείλει τα παιδιά μου στην πρώτη γραμμή ,να σκοτώσουν τα συνομήλικα τους παιδιά , που φοβούνται όσο και εκείνα.

Που χρησιμοποιεί την νοημοσύνη του και την τεχνολογία του για να φτιάξει όπλα που μπορούν να καταστρέψουν εκατοντάδες φορές τη γη , αλλά ακόμα δεν έχει βρει πώς να ξεδιψάσει και να ταΐσει τα παιδιά στην Αφρική.

Μισώ τους ανθρώπους , άρα είμαι απάνθρωπος.

Μα η τελευταία ελπίδα του ανθρώπου είναι οι απάνθρωποι αυτού του κόσμου

Α.Π.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου