Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

τραβας την κουβερτα και αφηνεις τον κοσμο απ εξω
εγω στο χαρτι δυο στιχακια παλευω να πλεξω
δυο ουρανοι σκοτεινοι που τα αστερια τους τα χουνε χασει
δυο παιδια στους βυθους της ψυχης που χουνε ξεπαγιασει

αναβοσβηνει το φως απο των χριστουγεννων το δεντρο
μουσικες και φωνες ακουγονται απο της πολης το κεντρο
δυο αναμενα τσιγαρα στο τασακι που καιγονται μονα
στο ποτηρι μου ο παγος να μη λιωσει δινει ματαιο αγωνα

πες μου ενα δρομο μοναχα που αν τον παρεις ποτε δεν τελειωνει
πες μου ενα ονειρο μονο που δε σβηνει οταν ξημερωνει
πες μου μια φωτια που δεν καιει οτι την τρεφει
πες μου ενα ασκουπιστο δακρυ στην ψυχη που δεν επιστρεφει

ειναι η αγαπη ενα αστερι που πεφτει και δεν προλαβαινεις να δεις
και κοιταζεις τριγυρω και ρωτας μηπως το δε κανεις
Α.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου